šeštadienis, rugpjūčio 31, 2013

Boyfriend'o obuoliai

arba kodėl man patinka būti Motera. Attention'e, atkreipkite dėmesių, kad mes "nešiojame" visus vyriškus rūbus ir aksesuarus, pradedant nuo šlipsų ir baigiant bokserio trūsikais. Šitoje vietoje turėjote pajusti beveik O, ups, norėjau pasakyti - palaimą :)

Anie, t.y. Boy'sai, su mūsų sejonais ir "kileriais" atrodytų mažų mažiausiai juokingai, o štai mes su jų kelnėmis, marškiniais ir sąsagomis - stilingai ir koja kojon su podiumo otkiutiūrais. Jūs tik pažiūrėkit į vyriškių spintas...siaubs košmars, nuobodybė totalinė. Na, nebent tai būtų spinta sėkmingai į Australiją nutekėjusio jaunikio :) Tada joooo, yra į ką užmesti akį. Bet aną aš nurašau į mažumas ir lipu į boyfriend'inius džinsus. O kad "adomas" nenuobodžiautų, parenku "ievą" - obuoliuotą megztuką.

Klausimas (kikenu) - tai ar pavyko man piršlybos?


Megztukas - JCrew, džinsai - Mango, diržas - Massimo Dutti, rankinė - Pour la Victoire, aukštakulniai - Reiss

5 komentarai:

  1. Anonimiškas1/9/13

    Jums viskas pavyksta. Neprisimenu nepatikusio jūsų derinio. Esat nuostabi moteris su dar nuostabesniu skoniu. Tyli temos SM sekėja.

    AtsakytiPanaikinti
  2. kaip puiku, kad šį kart nepatylėjote ir pasisakėte! labai ačiūūūū! man visada miela ir malonu išgirsti nuomones iš šalies :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Anonimiškas3/9/13

    Aš irgi kartais užsuku į SM. Jūsų deriniai nuostabūs, mano skonio visi. Tik gaila, kad dažnai brangoki. Aš sau negaliu tiek leisti.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. juk nebūtina tip top rūbus pirkti, kaip maniškiai :) gi galima pasieškoti panašaus stiliaus ir spalvų tarpe savų turimų ar pigesnių variantų parduotuvėse. taip sakant, drąsiau ir kūrybingiau pažvelkite į derinimą.
      ir ačiū už komplimentus!

      Panaikinti
  4. Anonimiškas11/9/13

    o kurmi,koks sis geras!!!! si irgi buvau praleidusi

    AtsakytiPanaikinti