penktadienis, lapkričio 15, 2013

H&M meets Isabel

Trumpai ir drūtai. Du kart į metus aš labai labai myliu HM'ą. Ainu papaišyti širdžių - riebių, margų, kutosuotų ir raudonų, skirtų Isabel Marant.





Laimikis iš vaikų skyriaus. Ahaaa, pakikenkim kartu. Ryt (turbūt) žingsniuos į mytą su Mergais! 


Šypsomės ir laukiame tęsinio :)

Tęsinys...

Išėjimo į žmones derinys. Nusivylėt? Suknės nėr, prašmatnių kailinių taip pat, anei iškirptės iki bambos... Nu bet tai gi čia aš - man galima ir taip, su paprastuliu minkštuliu sweatshirt'u, iš Vaiko nušvilptais (!) auskarai ir mylimiausiais aulinukais. Mergai derinio nekomentavo... Reik manyt, kad neužkabino arba liko nesupratusios kame šaknys. Turiu įtarimų, kad :

a)  nedrįso pasisakyt, a vdrug nepataikys ir aš akis "iškabinsiu"
b)  vyniukas "užpylė" derinio grožį, nebsimatė per miglą
c)  mandagiai patylėjo, idant neįžeisti mano jautrios asmenybės
d)  buvo ir įdomesnių vaizdų (šitas variantas tai visiška nesąmonė... netikiu :)

Tai kaip ten buvo, Mergai?





6 komentarai:

  1. Autorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Cha cha :D per arti tamsta buvo ir nesugebejau neigudusia akim ivertint :))
      O jei rimciau, esu macius ponicka zymiai zymiai "geresne", taip kad.. Kita karta pasistenk labiau :)
      Dabar kai gausiu atgal, kad mano prastas skonis it t.t.. :D

      Panaikinti
  2. irgi mat Pupytė, ką tu supranti apie otkiutiūrą :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tai kad nieko nesuprantu.. Absoliutiskai..

      Panaikinti
  3. Anonimiškas17/11/13

    Man tai printas toks interesnas pasirode, toks... abejotinas. O kitas kuno dalis ir avalyne tik cia uzmaciau, nes buvo slepiama po stalu. Smile irgi buvo uzmaskuotas skaros. :D

    AtsakytiPanaikinti
  4. nu va... Mergai mano šedevro neįvertino :/ slinkis, Elinga, iš kampučio - dabar mano eilė pabliauti

    AtsakytiPanaikinti