ketvirtadienis, liepos 25, 2013

Ką suvalgyt. N18

Beskaitydama siaubingai nepadorų romaną (Tatos, aš jau suaugus, jeigu ką!), pajutau alkį, nu tokį, kad griūk negyvas ir nebeatsikelk. Ką suvalgyt? Į temą bais tiktų austrės, šampanas ir kiti reikalai, bet tais, negi jūs manot, kad pas mane koks tai viduržemio jūros baseinas šampanės rajone?? Kamoooon, atsipeikėjam! Mano parapijoj net sliekų nerasta teisingai žvejybai...:/

Dalinuosi gelbėjimosi ratu, man negaila...gaila tik, kad pagrindinio veikėjo vardas toks nevykęs - Gideonas. Ne nuuuu, mintyse jį vadinu G (kikenu).

Saulėje sunokusių ir sicilijos alyvuogių giratėje plaukiojusių ištvirkusių pomidorų užtepėlė, ne kitaip




Mums reikės:

200 g aliejuje išmirkusių džiovintų pomidorų
100 g juodųjų alyvuogių
4 skiltelės mėlynujų sicilijos česnakų (tiks ir lietuviški nuobodybės)
0,5 žalios spalvos čili pipiro (dar nekaltas ir nežino, kas jo laukia, kai prinoks)
saujos šviežio baziliko

Visus veikėjus sublenderiuojame, jamam il pane siciliano ir, ir...mėgaujamės nepakartojamu (tikrai!) skoniu su G pašonėje.







5 komentarai:

  1. Anonimiškas26/7/13

    Tinginė :P reikėjo paskrudint tą bagetę :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. kai valgyt norisi, nebe glamūrai rūpi. suėjo i taip :D

      Panaikinti
  2. Anonimiškas26/7/13

    Na, bet kokiu atveju, užtepėlė atrodo itin gundančiai :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Anonimiškas1/8/13

    O kas ten ant virsaus, koks suris?

    Labai dziaugiuosi tavo receptais, kad sugalvoja juos cia irgi kelti.
    Labai patinka man tavo receptai, bet kaip tu tokia liekna islieki?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. ten keptas su prieskoniais varškės sūris, inmesiu prie progos jo receptuką :)
      o aš džiaugiuosi, kad mano receptai jus sudomina.
      dėl lieknumo, tai gal reikia padėkoti genams (mąstau)ir šiek tiek sportui :)

      Panaikinti