pirmadienis, liepos 22, 2013

Bella Sicilia. Įžanga

Kelionių reportažai - slidus ir sudėtingas reikalas. Kartais užtenka dienos kitos ir bac, mintys liejasi laisvai, tik paduokit man notebook'ą ir kai dėsiu kalbos... Tačiau būna, kad veiksmas užtrunka, taip sakant, patirti įspūdžiai nori susigulėti, subręsti kaip kokie Pekorinai ar Marsalos vynas. 

Apie kelionę į Siciliją karts nuo karto vis pakalbėdavom su Sesium, ypač, kai užplūsdavo prisiminimai apie aplankytą kitą Italijos salą - Sardiniją. Bet kažkaip tais vis nepavykdavo susiderinti: darbai, mokslai, ji vienoj šaly, aš kitoj ir t.t. Tačiau pavasarį Sesius mane pastatė prieš faktą... Sulaukiau skambučio - mol, "Mes (Sesius ir jos draugas) nusipirkom bilietus į Siciliją!!! Junkis ir tu!" - Aneeee, - pagalvojau. - Gal jums ir gerai, bet čia kai kas dar ir dirbti turi...Sesius buvo nepajudinamas - "Pirk bilietus ir atskrisk, mes jau ir apartamentus nužiūrėjom miestuky su fantastiniu pliažu, kuris ten pas italjanus skaitosi bais topinis ir prašmatnus".
Kaip ir reikėjo tikėtis, prieš vėją, t.y. prieš Sesių nepapūsi. Užteko tik poros dienų įnirtingo įtikinėjimo, kodėl aš ten turiu skristi, kaip ten bus fainiai: vynas, sūriai, ledai, tunai, makaronai, t.y. gražūs vyrai (!!!), kai rezervuoti bilietai jau tupėjo mano kišenėje, tiksliau email'e. Neseniai gi lietuvių liaudies mėgstama oro linijų bendrovė paleido tiesioginius skrydžius į salą, tai kaip galėjau nepasinaudot? Aš jau tokia, pasinaudojanti :)
Vajeee, beveik pamiršau parašyti, kad kelionė įvyko birželio pradžioj, šių metų,o ne prieš penkmetį. Taigis, viskas dar labai šviežia ir neapaugę pelėsiais ir kerpėmis.


Susidėliosiu nuotraukas, kad būtų lengviau prisiminti kas, kur ir kaip įvyko, ir ryt (turbūt) pateiksiu pirmos dienos vaizdingą reportažą.

Iki rytdienos! Bučkis!

Gitaaa

2 komentarai:

  1. Pamirsai pamineti, ekonomine krize neleido mums aplankyti italu :). Tikrai neleido!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. pas mane nesibaigianti ekonominė krizė (žiūrėti derinius, :)...taigis, tai nebuvo pagrindinė priežastis, kodėl mes anksčiau anų neaplankėm. vo, tariau žodį :)

      Panaikinti