pirmadienis, spalio 14, 2013

Pliusas Minusas

Pyplz! Kaip einaisi? Jei kam įdomu, tai pas mane žingsniuojasi į teisingą pusę. 

Šiandien bus trumpai, beveik be istorijos. Žiūram apačion. Ką matote? Ahaaa, outfit'ą... su kitokiu zebru, besiganančiu keistos žalios spalvos pievukėje. Zebrams, žinokite, kartais irgi būna nelengva - depresija ir juos kamuoja. Tada anie prisitaiko prie rudens ir paruduoja. 
Gerai aš čia metaforas padėsčiau pirmadienio vakarą. O dabar surimtėjam. Derinys tam tikroje temoje ir tam tikru laiku buvo įvertintas beveik neigiamai, - "nusirengei, nusiderinai, nepatinka, batai nesusipratimas ir t.t. ir panašiai". Agaaa...jei jau būti sąžinigai, tai vienas kitas "like", tam tikroms derinio sudedamosioms dalims, nedrąsiai, bet buvo "paspaustas". Komentatoriams juk irgi nelengva, kaip ir rudiesiems zebrams.

Bumt. Derinys įkrito. Pažiūrim atidžiau ir būtinai išsisakome! Kaip gi kitaip :)

Bliuska - Jcrew, sijonas - United Colors of Benetton, ilgaauliai - Unisa, pėdkelnės - nipomiento, megztukas - All Saints, rankinė - Ma Poche Droite



14 komentarų:

  1. Anonimiškas14/10/13

    Tu, žinai, o man visai nieko :) spalvos labai fainos, tik to pilko cardžio nesivilkčiau :)
    Cap

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. jam dar toli iki "pilko" :D kaip visada, man nepavyksta išgauti spalvų, laikas investuoti į naują išmanųjį

      Panaikinti
  2. Anonimiškas14/10/13

    Nieko originalaus negaliu pasakyti. Man Jūsų aprangos stilius visada labai patinka. Tiesiog tobulas. Apsirenkit bent kartą kaip nors netaip :)))))

    AtsakytiPanaikinti
  3. Anonimiškas14/10/13

    Oi, ka tie zmones sneka, man tai turbo laik, labai visi atspalviai susigroja, ir teksturos grazios, kaip ten per radija sake siandien? - Eik ir puosk miesta!

    AtsakytiPanaikinti
  4. Anonimiškas14/10/13

    Labai dailu!! Tik man sijonas keistai krenta, gal tik foto taip atrodo, tikiu, kad gyvai žymiai gražiau.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Anonimiškas15/10/13

    Gita, nu žinau, kad nemandagu, bet kadangi esu anonimas ir negaliu iškęsti nepaklausus, tai išdrįsiu:) : kiek daug maž pinigų išleidžiate rūbams kiekvieną mėnesį? Nu blyn, aš atrodo nemažai išleidžiu, bet amžiais neturiu ką apsirenkti, tie rūbai kažkokie nei šiokie nei tokie... Reik kažką keist. Įtariu daugiau išleist :))))))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. 1/4 atlyginimo skiriu rūbams. gavosi toks anoniminis atsakymas :D o jums siūlau ne daugiau išleisti, o keisti pirkimo strategiją, prieš tai detaliai apžvelgus spintos turinį :)

      Panaikinti
  6. ir labai didelis "hug'as" visoms komentuojančioms!

    AtsakytiPanaikinti
  7. ponios, ponai ir visi kiti neįvardinti! jei jūs baidotės išsakyti savo nuomones, kad ir kokios jos ten būtų, drąsinu. pamenat buvo toks filmukas? aš tai pamiršau bilobilo išgert, tai nipomiento pavadinimo ir eigos :D bet frazė įstrigo - "drąsiau, drambly, drąsiau..." o išvertus į nefilmukinę kalbą - spoksot užėjot? jei jau taip, tai kur jūsų pamąstymai? jei palikot už durų, aikit ir susirinkit :D

    AtsakytiPanaikinti
  8. Man labai gražu. Pati taip rengčiausi ir galvos nesukčiau :) Šiaip skaičiau komentarus, kad spalvos kažkaip keistai suderintos.. mano akimis žiūrint jos visos tobulai tarpusavyje dera ir nei viena neiškrenta iš konteksto. žodžiu, jokio drastiško vaizdo :) man patiko

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. žmogau :D man labai malonu, kad pamatėte ir įvertinote mano triūsą. žalia ant bangos, o aš mėgėja pabanguoti :D

      Panaikinti
  9. Anonimiškas16/10/13

    Puikiai, kaip visada ;-)

    AtsakytiPanaikinti
  10. Anonimiškas17/10/13

    Grazus depresuojantis zebras besiganantis pieveleje. Megztukas nesiziuri, visa kita grozis ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. jūs teisi. dėl megztuko :D ir dėl zebro taip pat. ačiuksas

      Panaikinti