antradienis, rugpjūčio 13, 2013

yes or no

Esu pasimetusi, help me!
Siaip jau esu liemeniu nemegeja, taigis man dabar nelengva, negaliu apsispresti - reikia man jos ar nelabai...Sudetis kaip ir tinkama, su vilna, machiera ir dar kazkuom. Bet tais su kuom ana reiktu nesiot?? Vat kur problem!

Ziuram, ka turim. I back'a nekreipiam demesiaus, kazkokia pasimetus motera ten blaskosi, as jos beveik nepazistu (kikenu).



6 komentarai:

  1. Anonimiškas13/8/13

    Reikia!!!!!!!
    Gražus daiktas. O jei dar sudėtis tokia. Pirk.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Anonimiškas14/8/13

    Pritariu-REIKIA! Superinė liemenė. Marškinukus po anapčia, o jei nekanda, tai ir ant pliko kūno. , kad ir trumparankoviai trikotažiniai marškinukai - "maikės". Žo, semkis idėjų iš kriu :D

    Bet gali manęs ir neklausyt :) juolab, kad gal ir pavėlavau :D

    Sincerely yours cap carap

    AtsakytiPanaikinti
  3. papirkau!!! :D aciuksas pasisakiusioms. buckis :D

    AtsakytiPanaikinti
  4. Anonimiškas27/8/13

    Labai labai gerai!! O jeigu nekanda, tai man taip graziausia - ant pliko kuno, kaip cap carap parase :D
    A is kur liemenyte? (smirk) :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. liemenė iš HM'o :D nežinau, kur mano protas buvo (turbūt trumpam išėjęs pasivaikščiot) - partįsinau ją iš uk, kai laisvai galėjau ir lt nuspirkti. kažin, yra pardavime ant akropoliaus? :)

      Panaikinti
    2. Anonimiškas28/8/13

      Net nebuc pagalvojus, kad is HM'o, per daug graziai atrodo, netgi sakyc kokio tai dzaineriaus :D
      Nezinau kaip su lietuviskais reikalais, per daug toli as :/

      Panaikinti