antradienis, rugpjūčio 27, 2013

Tympos?


Kai kam jos blogis, stiliaus nesusipratimas, nevykusi aprangos detalė. Gal. O gal ir ne. Čia kaip pažiūrėsi, o tiksliau - kaip paderinsi.
Apie šį, bais aktualų nūdienai, tympinį pasirinkimą, plačiau pakalbėsiu ryt. Ir jei pavyks, su pavyzdžiais. O kol aš dėlioju derinį (mintyse), kviečiu pasisakyti į temą - tai tos tympos blogis ar gėris? Ir dar, kaip kitaip tos aptemptukės vadinamos? Raitūzais? Tamprėmis? Man tai labiausiai patinka raitūzinis variantas. Skamba taip pariebintai ir išdidžiai :)

Taigis, grįžtu prie reikalo. Kokios asociacijos jums iškyla prieš akis, kai kalba pasisuka apie šį keistoką rūbą? Man, pvz, tai pašėlę 80-tieji ir Madonna. Pūsti ir aptempti sijonai, keisti maikonai, krūva žvangančių papuošalų ir tyyyympos.


Štai ir maniškė "tympinė" interpretacija. Vaiko reakcija, pamačius mano outfit'ą, buvo maždaug tokia, - "siaaaaubs, kaip baisiai atrodai!!!"...Mdaaa, sakyčiau, kad mūsų šeimoje solidarumu net nekvepia...Reikės prie progos pravesti lojalumo pamokėlę, o tai jaučiasi auklėjimo spragos :)

Tunika - All Saints, tympos - Primark, aukštakulniai - Zara, tašėnas - Ma Poche Droite
Sagė - noname




19 komentarų:

  1. na, ne visada jos blogis, bet dazniausiai :)) pvz Natasha Poly moka 'tympas' suderinti taip, kad jos atrodytu lyg cia buvusios.

    http://1.bp.blogspot.com/-T7JZd-xd9yI/Twp3fBF2zjI/AAAAAAAAccE/n4g-L7a2ZQQ/s640/street2.jpg

    http://2.bp.blogspot.com/-05z-g7be_e0/Twp3dxL7DVI/AAAAAAAAcb8/rzTVnkeJ3uE/s640/street1.jpg

    http://i.imgur.com/KmfNG.jpg

    http://www.polyvore.com/cgi/img-set/BQcDAAAAAwoDanBnAAAABC5vdXQKFklQSVZMSHVSM2hHTHdra1RJdFlnU0EAAAACaWQKAXgAAAAEc2l6ZQ.jpg

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Anonimiškas27/8/13

      Jūsų pateikti pavyzdžiai man atrodo tinkami, estetiški. Bet ar teko stebėti gatvėse rubuiles su timpomis? Oiiiii, man dingsta apetitas kokiai pusei dienos. Taigi, sakyčiau, man timpos 50x50. Ir taip, ir ne. Nelygu kas kur ir kada jas mūvi.

      Panaikinti
  2. Anonimiškas28/8/13

    o man patinka, tik sagei pasakyčiau ne :)
    Madona, tai gerulė :D

    cap.

    P.S. tuoj tapsiu "etatine" komentatore :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. aš ir sakau: kų tas Vaiks suprant apie grožį, užaugs, gal ateis atsiprašyt :D
      p.s. aš tai smarkiai nebliausiu dėl "etatinės". kažkam juk reikia laikyt frontą :D

      Panaikinti
  3. S.PGG (jetus, kas do nikas :D), aga moka Nataša pasiderinti, bet man priimtinesni deriniai su ilgomis "maikėmis".

    Anonimas :D, aga, būna ir gan dažnai nelabai vykusių "tympinių" vaizdelių gatvėse...gal LT ne taip tirštai sutinkama, kaip kad ant "užsieniaus"

    AtsakytiPanaikinti
  4. Anonimiškas28/8/13

    Atrodot puikiai. Tympos skaniai žiūrisi.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. ačiuksas! man taip pat tos tympos visai nieko susirodė :)

      Panaikinti
  5. Perfect28/8/13

    Ne cap carap etatinė, o aš. Seku blogą kiekvieną vakarą. Ir pasisakau, jei ką....

    Derinys liuksiškas Ypač man tas drapiruotas daiktas čia tinka. Tik sagę išsegčiau, nepyk....

    Ir dar - laikyk tokią figūrą ir toliau.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Perfect, puikiai čia cap'ą "sudirbai" :D tai aiškiai, nėr čia ko visų "etatinės" laurų susigriebt. ačiū, kad skaitai ir komentuoji!

      sutinku, sagė gal ir ne geriausias pasirinkimas, bet...yr kaip yr :)

      figūrą stengiuosi laikyt, bet su amžiumi darosi vis sunkiau :D

      Panaikinti
  6. Perfect29/8/13

    Chi chi, mergyt, sulauksi mano metų...

    AtsakytiPanaikinti
  7. Anonimiškas30/8/13

    :P

    cap

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Cap'ai a nelaiks pareit į derinius?? pasigedau. jei Ten baisu, galiu ir čia indėt kaip bendramintę :D

      Panaikinti
  8. Anonimiškas1/9/13

    O ką? Ketini atidaryti blog'e skilti "tinkama/netinkama? :D :D :D
    cap

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. aha, sakau reik sukurti naują skiltį "svečių kampelis" arba "anonimiškas kampelis". nus, kažkas panašaus :D

      Panaikinti
  9. Anonimiškas3/9/13

    Ai, tai, kad tu baisiai nepastovi :P jau atėjau su sabo "blue jeans" ir še tau boba devintinės! - nebeturiu kur kelt! :D

    Cap.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. siųsk, inkelsiu :D dėl tavęs sugebėčiau net naują "blue jeans" temą sukurt. tavo derinuks būtų patalpintas ant "pirmo puslapio"!!! :D a jauti gėrį?? :D

      Panaikinti
  10. Anonimiškas3/9/13

    Geras, nu nors eik ir persifotkink :D

    AtsakytiPanaikinti
  11. Anonimiškas11/9/13

    o dievai!!!! koks sitas geras!!!! tobulas! fantastiskas! geros tos timpos, ne visos mokame jas taip gerai derinti, bet cia jos tobulai!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. bet tais kokį fantastinį komentatorių atradau :D ekspresyvų, veržlų ir nesusikausčiusį. ryškiai užsenietis :D
      ačiūūūū už gerą nuotaiką!!!

      Panaikinti